Stallet är där jag trivs som allra bäst

äntligen fredag? japps , nu tycker jag faktiskt att tiden går sakta . . men iaf skolveckan är över och jag har bara varit där 2 & en halv dag sammanlagt . resten av dagarna har jag legat hemma och varit sjuk!

Idag var man som vanligt ute i stallet , mys pys <3 grymt fint väder och en härlig dag för att rida på ridbanan.
Dulo kördes i skogen , medan jag red^^ Tillsammans med C & även J satt där , som skulle rida efter mig : ) Jag red Athena och det var hur kul som helst , jag trava , hoppa minihinder & Galopperade :O Gaaah va kul det var :D Äntligen börjar jag gilla hästar och är inte alls rädda för dom längre :) Jag tog även ut Dulo på banan där jag red honom en snabbis barbacka (som alltid) , men han kasta av mig hela tiden xD men han är bäääst :D haha jag garvar jämt när jag ramlar av för min usla balans .

Ikväller fick jag besök av Karlsson´s M & J  ;) helt sådär lagom oförberedd på g till duschen , plinga det på ;)

nu skall jag bara ta det chill , första fredagen jag är hemma ^^ sist var väl i januari?

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0