Sommar 07

Idag kom det där underbara vädret^^ Jag är helt lycklig över detta! Äntligen!
Jag har fått mycket gjort idag tyypp. och mer skall göras. . . . Med besök och annat har dagen flytit på bra.
Gosat med hästarna i hagen idag, alla verkade vara på lika bra humör som jag^^ Kan det vara så för det fina vädret? yeess :D

Jag skall även ta och rensa hela min garderob som består av 2 delar med allt för mycket kläder. Och med tanken på att jag proppar den med mera kläder hela tiden så är det dags för en rejäl make-over.
5 nya plagg har inhandlas under veckan, alltså 5 extra platser måste hittas.
Sen hänger ju kläder på två stolar, dörren och proppat bredvid sängen och på sängen!


/ A



du&jag SOMMAR 07. Ta mig tillbaks till dem underbara tiderna <3 Men är super laddad till sum 08`  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0