Lite bloggande

Hejsan allihopa :) I Söndags upptaderades denna blogg sist. Ingen har haft tid att skriva liksom.
Veckan har varit helt okej, med nationella och No prov. Mycke hemmasyssel och stall på kvällarna.
Jag orkar liksom inte sitta här längre, varken på msn eller bloggen^^ Jag är glad över det! Bli av med mitt internetberoende är det bästa som kan hända.
veckan har annars varit lugn, och till helgen blir det väl att städa,stallet&umgås med M & H .
C & J
åker till Halmstad imorn, så är borta hela helgen :( Även min söta granne skall åka iväg och tävla . Så jag är fast här ^^ Svennis kommer ner nästa helg :D Underbart .

Nu blir det lite tv , sen sov tid. är jätte trött för idag var jag och Charlotte ute på en lååååååååååååång ridtur på lite mer än en timme, lite vatten och plask och en massa trav och underbart härligt väder^^ Det var kanon!

Ciao / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0