If you're drowning in the waters and you can't stay afloat

Tjoo! Har ni haft en bra dag?
Det har iaf jag=) mitt humör har vart på topp och har faktiskt hunnit med mycket plugg idag också tills biologi provet på onsdag, måste ju behålla mitt mvg for fan;)!
Ikväll blir det guitar hero med hannicka och johanna på puma haha jag vet det är lite små nördigt att av där men det är trevligt endå! XD
Och jag ska ääga sönder på gh! fast nu har J blivit så himla grym bara för hon har det hemma men jag spelar det nästan aldrig så jag kan ha något och skylla på iaf det går piss:Phehe
H är rena naturbegåvningen på gh, första gången hon spelade fick hon 98 % på easy men endå, hon vann mot mig den jävlen! haha nej men hon är grym!
Aja sidag lagade man själv mat, det fick bli falaffel och cous cous, hihi som jag jämt lagar men endå, det är både gott och njaa är det nyttigt?? hmm hoppas det!=)
Men men ska nu göra mig i ordning, CIAOOO * !
/CcCcCcCc


ÄLSKAR ER TJEJJER! hihi <333333333

image36image35
image37<Johanna AND och hennes kusiner ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0