Hola,Ciao,

Hellu =) någon som är frisk? :P
Jag är det iaf, nästan.. XD
Det har vart värsta otursdagen idag känns det som, eller ingen har liksom vart på humör, inte enns min häst!
Man kommer liksom ut till stallet, ska fånga henne i hagen men njaa ,, nää.. hon var på bus humör, dock inte jag :P
Så stog väll där medans hon sprang runt och lekte rodeo med bla Dulo och Tyret i 20 minuter kanske? eller Johanna and kan det stämma? XD
Aja tillsist kom min lillasyster ut med en morot och då fick jag tag på henne! fast hon fick aldrig moroten HAHA lurad på konfekten Lullis ;D
Han tyvär inte rida då Roger hovslagare skulle komma och sko:)
Lulu har nu fått nya skor , och hon har fått jätte fina hovar också enligt Roger världens bästa hovslagare! det kan jag och JOhanna intyga, våra hästar har inte tappat en enda sko sen han började sko dom!:)
det är great!
Sen efter hon fått nya skor gick vi ut och longerade lite, sen vänta på att Honey ska bli klar sen står jag och J och snackar lite skit med roger medans han skor Strimma - "svarta satan";D som hon blev kallad av Lolle vid inridningen  hahah!
Aja nu är jag hemma och ska nu plugga spanska ;) tills imorn då vi har prov, men vill ha vg men kommer nog bara få g som vanligt men nu ska jag allt ge mig fan på att få bättre!
Så nu ska jag dra, PussPusss Pusss hej då ;D
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0