Efter sommarn!

Hej hopp!
Nu är jag hemma igen efter en helg med äventyr i Halmstad (Plönninge) med J och hennes P :P
Gymnasiet verkar hur mysigt och bra som hellst , dom har allt!
Om jag böjar där ska jag börja med fotbolls träning har jag bestämmt mig för!
åååh längtar ju nästan tills efter sommarn ju!
men fatta hela sommarlovet  att se fram emot!!:D vilka tider alltså att se fram emot =)
Jag och Johanna har även hunnit bekanta oss med både Halmstad och Helsingborg och även Oskarshamn tihi XD
Mycket bra att känna till Halmstad då det kanske blir vår nya hemmaort kanske?
Men nej jag tänker då inte gå över och heja på Halmstad mer en Hammarby men jag tänker ha det som andra hands lag ;) hehe om man kan säga så!
Just nu är det spankska;) sitter i datasalen och brevid mig sitter min lilla Adinis och kikar på mode blogggar förfullt hihi!
Gud vad glad jag är idag :D Vår känslor? eller kanske sommarkänslor ..
Aja humör på topp, alltid lika härligt att va på topp!:D

Veckan framfåt!
Måndag             - Stall, Cross training med friskis:P!!   Lite lätt hoppning
Tisdag                - Plugga matte som bara den!   Dressyr på banan
Onsdag              - Matteprov, jag fyller år:) så inget stall idag inte hihi
Torsdag               - Nat. Matte prov A                Hoppträning för Gill!
Fredag                 - hmm kanske börja packa tills Saudi på Lördag??:P 


Plönninge- nu ska jag bara övertala m&p! ;D

Allt för mig =D, Puss C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0