Brev

Det är inte ofta man får brev med posten längre, men idag hade jag 2st. På den ena stog det Strömsholm och den andra Katowska, tror ni jag blev nervös eller kändes som hela ens framtid spelades upp framför sig. En som gammalalkis och en som världsryttare x) haha som jag trott hade jag inte kommit in men jag hade gladligen blivit reserv och det betyder att jag den 8maj är välkommen upp för en prova på dag. Alltså, Jag Johanna Catharina Andersson ska få rida för tränarna på strömsholm och få lite feedback. Och vem vet jag kanske kommer in på skolan trots allt =) det är tydligen väldigt vanligt att många hoppar av efter prova på dagen och sen så kan jag ju faktiskt höja mina betyg. Har 235p och lägsta intagna hade 260p men jag ska för fan klara av det, ska bli en äkta pluggis =)
image39
Jag på Strömsholms info dag tidigare i år =) Nu väntas stall, ciaooo /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0