Även det oväntade

Peppad till spanska provet imorn? hell yeah , nat . men jag har pluggat :o till ett spanska prov .................. man skall alltid vänta sig det oväntade inom en ( som älsk säger) !

Idag skulle jag inte gått till skolan , men åkte hem efter 3 lektioner , då sov jag mest och blev lite piggare och tog en nypa frisk luft i stallet för några minuter . Skall även rida på Athena denna vecka eller nästa :O åhja detta är det mest oväntade av mig ! Men det skall göras , jag är helt fast besluten :D


Jag har fått en underbar present av C , en jätte fin hjärt ram med en bild på oss alla i :) Gudomlig fiin <3 Jag älskar dig <3

Nu är det 5 veckor sen min mobil åkte in på reklamtion , underbart att få veta idagatt den nu skall åka in på lagning i 3 veckor till . . . . . . Snart kommer jag dissa hela mobil skiten! Våga vägra nya mobiler som bara trasslar och förstörs^^ men bara kanske . .

Skall vila nu , alltså dissa dumburken . Börjar få öroninflamation! men men . . .


XoXo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0