älskade vänner.

Talet som låg långt inne är nu talat och finns i någons annans sinne. Någon annans än min. Det kanske var dags? att våga sig fram. Stunden har varit här, nu är det blottat för livet . . . . . . . Klumpen är borta och förevigt förbi.
Thanks J <3


Solen vill aldrig försvinna bakom en massa moln, det tycker jag bara är jättebra^^ Bli lite brunare och kunna vara ute lääääänge och njuta av solen och värmen.
Dagarna bara rinner iväg och denna helg var den mysigaste på länge <3 Dulo var hemma hos mig igår eller på våran trädgård och åt gräs, han är våran gräsklippare^^ . Så där fick han gå helt löst och jag bara kolla på han, reta han och gosa med han <3 Underbart var det. Ledsen blev han när han var tvungen att lämna allt det gröna efter ett antal timmar.


Min aälskade vänner, Studsmatta, moppen, stallet , promenader, OC, mat, lite dator och musiken i öron lever upp under min fritid. Det är min fritid då vädret tillåter . Hittills har den gjort det iaf .-. Great


Nu blir det en promenix tillsammans med ........ :) (nej punkterna ger inget namn)


Ciao / A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0